Nuoren naisen pyrkimys pysyvään painonhallintaan Dukan-dieetin avulla

26.8.2013

Ei mitään raportoitavaa

Dieetin suhteen ei nyt ole pitkään aikaan tapahtunut mitään erikoista, siksi kirjoittelen tännekin harvemmin. Paino oli tänään 68,3 kiloa, eli pudotusta yhteensä 17,3 kiloa.  Pari päivää sitten paino käväisi 67,5:ssä, mutta menkat nostivat painoa taas vähäsen. Laihdutusvauhti ei muuten ole hidastunut juuri ollenkaan. Jos paino jatkaa putoamista tähän tahtiin, olen tavoitteessa jo ennen Dukan-laskurin antamaa päivämäärää.

Viime kirjoitukseen oli tullut paljon kommentteja ja keskustelua uusien Dukanittajien kesken, joka onkin tosi kiva juttu! Tosi paljon tsemppiä kaikille uusille aloittajille! Meillä on facebookissa ryhmä nimeltään Dukan Suomi, johon kaikki Dukanittajat ovat tervetulleita. Ryhmä ei ole julkinen, joten se pitää etsiä hakutoiminnolla ja sitten pyytää liittymislupaa. Kaikki tietysti pääsevät ryhmään, mutta ryhmä pidetään yksityisenä etteivät läskijutut näkyisi kaikille facebook-kavereille. Minä en ainakaan halua kailottaa koko tuttavapiirille, että tässä nyt yritetään vähän laihduttaa. Kivempi muutenkin nähdä sitten pitkästa aikaa ihmisiä, jotka eivät laihdutuksestani tiedä, ja saada yllättyneitä kommentteja laihtumisesta.

3 kommenttia:

  1. Moi, Kiitos Dukanetelle! Laitoinkin jo liittymispyynnön tuonne Dukan Suomi ryhmään. Nyt on kyllä taas motivaatio koetuksella... Viikossa paino tippunut vaivaiset 400gr! Ja sitten, mikä moka, olen nyt kaksi viikkoa syönyt VÄÄRIÄ LESEITÄ! Koko ajan kuvittelin että kyseessä oli vehnäleseet ja niitähän sitten olen innoissani sen 1,5 rkl päivässä vedellyt. Ja eilen vasta tajusin että KAURAleseitähän niiden on pitänyt olla. Huhuu, on ymmärryskyky täällä ilmeisen alhainen. Joka tapauksessa ny horjuu usko, olen syönyt aivan ohjeiden mukaan ja 400gr pudostusta viikossa. Hitto. Yritän ottaa rauhallisesti :) Dukanetelle tuosta liikkumisesta, niin joo , liikun :) en paljoa olen enemmän sellainen punaviini/ sohvannurkka ihminen, mutta pari kertaa viikossa käyn tuolla kahvakuulatreeneissä ja se on tehokasta ja kivaa! Ja nyt olen menossa myös bollywood tanssikurssille että siitä vähän lisää hauskaa liikuntaa, niin toivottavasti myös edistää noiden kilojen lähtemistä. Kahvakuulailun aloittamista suosittelen kyllä ehdottomasti jossain ryhmässä, ei niitä tule yksin kotona tehtyä, välillä olen sitäkin yrittänyt, mutta itsekuri kun on mitä on niin sitä lopettaa heti kun tuntuu pahalle, ryhmässä ei viitsi:) Tästähän tuli nyt vähän valitusviesti... Sorry! Hyvää viikonloppua! Terv: Maija

    VastaaPoista
  2. hihhei,kuukaudessa on nyt lähtenyt 10,2 kg,olen todella ylpeä itsestäni että näinkin pitkälle olen päässyt :) motivaatio on säilynyt jumista huolimatta,en ole painanut näin "vähää", 80,8 kg, vuosiin! Suvi K

    VastaaPoista
  3. Heipä hei Dukanette!

    Tulehan välillä käymään täälläkin, olisi kiva kuulla mitä sinulle kuuluu :)
    T: Bronwyn

    VastaaPoista