Nuoren naisen pyrkimys pysyvään painonhallintaan Dukan-dieetin avulla

8.7.2011

Voi ei

Tänään tuli eteen ärsyttävä tilanne. Nimittäin poikaystävän kaverilla on synttäribileet ja poikaystävä lupasi että menemme mukaan juhlimaan. Tämä tuo minulle montakin ongelmaa Dukanin suhteen. Joudumme jäämään bilepaikkaan yöksi, koska se on niin kaukana. Joudun siis jälleen syömään muiden armoilla ja en kehtaa tuntemattomassa kyläpaikassa nirsoilla ja kieltäytyä ruuasta. Bileissä myös luonnollisesti juodaan. "Joudun" juomaan itsekin, sillä en todellakaan jaksa katsella tuntemattomia humalaisia ihmisiä selvin päin. Olen sitä paitsi varsinkin uudessa porukassa usein vähän ujo, joten muutama siideri auttaa siinäkin asiassa aika paljon. Annan siis tämän illan mennä vähän poskelleen, MUTTA en missään nimessä halua jatkaa huonoilla teillä yhtä iltaa pidempään! Olen yleensä tosi huono jättämään sitä porsastelua vain yhteen iltaan, joten kaipaisin ehkä vähän potkimista myös teiltä lukijoilta. Jos olen tavallaan vastuussa teille, ruotuun pääseminen on helpompaa! Minulla ei oikein ole muuta vertaistukea kuin te, joten nyt teistä olisi todella apua. Lupaan tulla huomenna kertomaan miten menee, ja lupaan myös, että huomis-iltaan mennessä olen taas kiltti Dukanilainen.

Nyt laittautumaan, wish me luck!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti